Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, děkuji za to že jste mé jméno vytesal do místního databázového serveru :-)

Myslím že jsem hrad už trochu rozhýbal a začal vydávat nějaká kontroverzní stanoviska: http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/339223-zeman-nastval-saudskou-arabii-zaoralek-se-obava-sankci.html

Tohle já třeba akceptovat nemohu, jako člověk co jezdí do Arabských zemí pracovat, dolovat tam peníze pro dotování Zemanova sociálního systému. Občas bych se tam mohl i zapotit, vysvětlovat takové výroky.

K vaší hlavní myšlence a vlastně i podobným myšlenkám jiných. Ne, Zeman nebude nikdy mým prezidentem a nikdy nebudu jeho uctívat. Neříkám že se na ničem názorově se Zemanem neshodneme, ale podobné zájmy či koníčky můžete mít i s fašistickými diktátory.

Podívejte se do historie, mnoho státních reprezentantů a bylo až po dekádách oficiálně odsouzeno společností, třeba to se Zemanem bude to sáme :-)

0 0
možnosti

Dík za reakci. Jednou jsem napsal ve svém blogu, že Zeman není mým prezidentem. To jsem to schytal. Zamylil jsem se nad sebou a uznal kritiku. Je mým prezidentem, i když ně to vůbec, ale vůbec netěší.

Zkrátka na rovinu. Toho pána neuctívám, neboť se chová velmi často neuctivě. Jsou to názory s kterými jsem se stotožnil a jak správně říkáte, lze se stotožnit téměř s každým v některých myšlenkách. Takže na rovinu, použiljsem jeho výroky jako nástroj, nikoliv cíl.

Závěrem se mně líbí jak popíjíte na svém profilu s tou kočkou.Též prožívám takový relax. :-)

0 0
možnosti

To potřebujete tyhle samozřejmosti slyšet od prezidenta? To o romském bydlení věděli všichni už dávno za bolševika, když jim začaly úřady dávat byty v paneláku. No a co se radnic týká, tak k největšímu rozmachu klientelismu a korupce došlo za jeho vlády díky opoziční smlouvě. Ale co můžete chtít od prezidenta, který má "exekutory" na hradě.:-/

2 0
možnosti

K11a33r47e51l 86M12í28č

12. 6. 2014 22:15

no jo, jenže kdo má to srdce platit dluhy jiných? V

0 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 878x
Občas je dobré se ozvat.

Seznam rubrik