Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Komunálky se blíží, už to cejtím v kříži.

Netajím se tím, že jsem téměř dvacet let věřil „pravicové“ politice ODS. Nijak zvlášť jsem politiku „nežral“ a volil jsem pravidelně představitele této strany.

Jednoho dne jsem si uvědomil, že je úplně šumák koho volím. Pravice dávno obcovala s levicí, Klaus se objal se Zemanem, a vznikl koaliční podvod na voliče. Pak tentýž Klaus podepsal vstup do Evropské Unie, aby nám po pár letech sdělil, že to byla blbost. Opět si z nás vystřeli, filuta.  Se vší úctou, ale blbosti takovéhoto rozsahu, dělají slaboduší jedinci, či chorobní egocentrici. I když výsledek vyjde na stejno.

Rozhodoval jsem se komu dát svůj hlas v dalších volbách. Tentokrát šlo o pozici „velkého šéfa“ v první přímé volbě. Každý hlas je důležitý, a tak ten svůj, důležitý, jsem chtěl dát někomu zodpovědnému. Někomu kdo nezradí své ideje žádnou pochybnou dohodou s politickým odpůrcem, kdo nezpochybní svá rozhodnutí v čase budoucím. Rozhlédl jsem se a padla mi do oka Strana Svobodných Občanů. Články Petra Macha mě připadaly, že jsou logické a dovedou pojmenovat věci jasně.  Zkrátka, bez dlouhých úvah a rozmýšlení jsem kliknul na přihlášení k sympatizantům této strany.

Přišla mohutná sprcha. Volební rétorika jejich kandidáta na post prezidenta, Ladislava Jakla, mě zcela odrovnala. Mnoho slov o ničem, řeči proti všem a proti všemu. Dále velmi hloupá, Jaklova, obrana Klausovi amnestie, kterou umocnil svými výplody P.Mach, byli pro mě signálem TUDY CESTA NEVEDE.

Tehdy jsem se začal opravdově zajímat o politické spektrum v naší republice. Odpovědně k sobě, ke svým dětem i svým vnoučatům. Ano, vyšlo mi ANO.  Zdvořile jsem napsal předsedovi Libereckých Svobodných, aby mně neposílal materiály a emaily, že jsem se rozhodl pro podporu jiného, politického, hnutí.

Jaké bylo moje překvapení, když mě asi před týdnem kdosi volal. Ten kdosi, lépe řečeno ta kdosi, povídá: „Dobrý den, pane, vy jste naším příznivcem a tak se vás ptám, můžeme vás napsat na naši kandidátku do komunálních voleb?“ Překvapen nabídkou na pozici radního, či zastupitele, jsem jen blekotnul: „A vy jste kdo?“ Odpověď byla stručná: „Strana Svobodných Občanů, tak můžu?“

Vysvětlil jsem té dobré víle, co my nabízí tak závratnou politickou kariéru, že jsem již delší dobu příznivcem a dnes již členem, jiného politického hnutí. Vysvětlil jsem jí, že jsem žádal v mailu jejich předsedu, aby mě vyškrtli ze seznamu sympatizantů. Nestalo se tak, to se může v přebujelé administrativě stát, zvlášť když SSO v Liberci má již více než deset členů.

Co je ale zarážející, že jsem se nikdy nepotkal s nikým z této strany osobně. Nikdy jsme nezapředli hovor. A teď, hned na kandidátku do komunálek?

Když se na to podíváme jistým úhlem pohledu, není ta bývalá kandidatura Ladislava Jakla podobně absurdní? Pokial nevite čo je to absurdé, opýtajtě sa vojína Kefalína, čo hen také.

Autor: Tomas Argo | pondělí 2.6.2014 20:30 | karma článku: 8,48 | přečteno: 723x
  • Další články autora

Tomas Argo

Jak to vidím já. Aneb, radním 137 dní.

Pravda je, že dost blbě. Mám 2,5 dioptrie na čtení. Když zapomenu brýle, vidím prdlajs.

12.4.2015 v 14:00 | Karma: 9,37 | Přečteno: 333x | Diskuse| Ostatní

Tomas Argo

Tři měsíce v jiném světě. Aneb, potká mě schíza?

Ještě před rokem jsem byl plně zaměstnán v komerční sféře a ani náznakem jsem neuvažoval o kariéře politika. Neuměl jsem si představit proč politikům všechno trvá jak se říká lidově „jak lačnému ....“. Dnes už to vím, ale nechápu.

26.2.2015 v 12:00 | Karma: 10,48 | Přečteno: 589x | Diskuse| Liberec

Tomas Argo

Vlajky vlajte a ty hudbo pěkně hraj.

Vyvěsit na Libereckou radnici vlajku Tibetu? Nevyvěsit na radnici nic?

23.2.2015 v 0:00 | Karma: 16,79 | Přečteno: 496x | Diskuse| Liberec

Tomas Argo

Narušitel-poídka z kapsy mantlu starého trampa

Dřevěná lavice, trochu chladná noc na to, že je konec června. Uprostřed místnosti ohromná, vyhaslá, násypná kamna s litinovou hlavou a na ní nápis Fiĺakovo. Ve dveřích místnosti, jediném otvoru ven, dva vojáci. Každý v ruce ostře nabitou osmapadesátku, nataženou a odjištěnou.

29.7.2014 v 7:01 | Karma: 9,37 | Přečteno: 334x | Diskuse| Letní povídka

Tomas Argo

Bloger V. Mikeska se ptá, tak tady je odpověď.

"Kam se poděl Zeman? Nedá mi to se nezeptat, kam se poděl náš nejlepší pan prezident, jeho excelence bojující za práva spodních 10ti miliónů ?"

12.6.2014 v 22:00 | Karma: 13,09 | Přečteno: 704x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 878x
Občas je dobré se ozvat.

Seznam rubrik